.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پس بی تدبیری در آموزش و پرورش مازندران ؛
تعطیلی زودهنگام کلاس‌های درس در مازندران!
شمال نیوز : کلاس‌های درس در تعدادی از مدارس مازندران ، یک هفته روز مانده به تعطیلات نوروز به دلیل حضور نیافتن دانش آموزان در کلاس درس به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است.....
تعطیلی زودهنگام کلاس‌های درس در مازندران! شمال نیوز : کلاس‌های درس در تعدادی از مدارس مازندران ، یک هفته مانده به تعطیلات نوروز به دلیل حضور نیافتن دانش‌آموزان در کلاس درس به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است.

به گزارش شمال نیوز ، کلاس‌های درس در تعدادی از مدارس مازندران ، یک هفته  روز مانده به تعطیلات نوروز به دلیل حضور نیافتن دانش آموزان در کلاس درس و بی تدبیری مسئولان آموزش و پرورش در مدیریت مناسب و کنترل لازم در این خصوص به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است.

در این خصوص و در مرحله اول این سئوال به اذهان متبادر می شود که : چرا متولیان دستگاه تعلیم و تربیت در استان با وجود اینکه تا پایان سال مدت زیادی باقی‌مانده است با ظرفیت های موجود و با فرهنگ سازی بهنگام مانع از تعطیلی زودهنگام مدارس استان نمی شوند ؟ و بعد اینکه بار مالی سنگین نیمه تعطیل شدن مدارس استان با عنایت به هزینه های فراوان باز بودن مدارس با کلاس های نیمه خالی را چه کسی جبران می کند ؟

تعطیلی زودهنگام موضوعی است که قبل از ایام تعطیلات با آن مواجه هستیم و باید در این زمینه چاره‌‌اندیشی جدی صورت گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.